MR. SUSHI & MISS WOK BREDA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2878 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi & Miss Wok Breda. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 20:59 Het nori vel van de diverse sushi's was doorweekt, nee dit was maar een eenmalige bestelling, viel erg tegen.
20 jun 2026 om 20:14 Uitstekend verpakt, prima smaak, rap bezorgd
11 jun 2026 om 22:50 Some of the sushi pieces were a bit scrambled but either way great sushi! Would really recommend, very good price quality ratio!
10 jun 2026 om 1:57 Lekker eten. Duurde wel dik anderhalf uur voordat het er was, en miste de helft vd bestelling. Dat was een flinke tegenvaller. Eten wat we wel hadden gekregen, was erg goed.
9 jun 2026 om 23:19 Nee geen verse sushi. Het was smerig en het duurde lang met bezorgen.
9 jun 2026 om 18:38 eten was koud jammer Garnalen en loempia's waren slap en koud ook gyoza was koud jammer had beter verwacht
31 mei 2026 om 20:54 The food is great, delivery driver was friendly. But estimating 35-45’ while ordering, then 60’ once ordered, and delivering after 1:45’ is just terrible. Just be realistic, or call if you can’t make the estimate by a long way.
28 mei 2026 om 19:37 mooi snel bezorgd eten was lekker!
23 mei 2026 om 21:26 prima en op tijd geleverd, sneller dan gedacht!
22 mei 2026 om 0:41 Bestel elke maand m’n gebruikelijke. Heerlijk